فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس

فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100649
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر از دسته کسانی هستید که به دنبال سبک کارهای خاصی از فرش برای دکوراسیون منازلتان هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ انتخاب طرح و رنگ در بین متنوع ترین محصولات در دسته بندی فرش کلاریس است.

فرشی که شیوه تولید آن از نوع چاپی است و همین موضوع سبب شده تا متنوع ترین طرح و رنگ را بدون بحث محدودیت داشته باشید. نه تنها عدم وجود محدودیت بلکه این امکان وجود دارد تا شما با این روش تولیدی، فرشی را داشته باشید که طرح اختصاصی مد نظر شما با رنگبندی آن بر روی آن قرار گیرد.

در معرفی نقشی از این محصولات که با سبک طراحی خود به عنوان فرش فانتزی در عین برخورداری از اصالت توانسته مورد توجه خریداران قرار گیرد را می‎توان فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس بیان نمود که در تصویر بالا شاهد آن هستید.

فرشی که نه تنها طرحی منحصربفرد را در بردارد بلکه تنوعی از رنگ زمینه را نیز داشته و همین موضوع دست خریدار را برای انتخاب باز نگه می‎دارد. فرشی با رنگ آبی فیروزه ای، لاکی و سرمه ای که بسته به سلیقه و دکوراسیون شما از نظر هارمونی رنگی باید انتخاب شود.

انتخاب این چنین محصولی که با اعمال فیلتر هایی بر روی طراحی آن به صورت کهنه نما در آمده را می‏‌توانید به عنوان فرش وینتیج نیز مورد استفاده قرار دهید و شاید همین تلفیق و ترکیب طرح و رنگ در این بافته هاست که سبب شده تا در هر دو سبک دکوراسیون منازل بتوان آن را استفاده نمود.

کیفیت این چنین محصولی به دلیل استفاده از نخ پلی استر برای تولید فرش خام با ویژگی هایی نظیر عدم پرزدهی، رنگ پذیری بالا و دوام و مقاومت است که کیفیت مطلوب و درجه یکی را به همراه دارد و این سری از محصولات را در رده بندی محصولات درجه یک جای داده است.

این چنین محصولی را که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافت شده است را نه تنها برای پذیرایی بلکه به عنوان فرش اتاق خواب نیز می‎توانید استفاده نمایید؛ چرا که این تراکم فرش با ایجاد ضخامت حدود 8 تا 10 میلیمتری پاخور مناسبی را برای این مکان های پرتردد دارد.

اگر به دنبال خرید این چنین محصولی برای منازل خود هستید پیشنهاد می‎شود که حتما به سایت فرش چون فروشگاه فرش ساویز سر بزنید. مجموعه ای که تنوعی از طرح و رنگ را در بر داشته و بر این اساس هر سلیقه و نیازی از خریداران را برطرف می‎سازد.

شما می‎توانید با انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود از طریق سایت و حتمی شدن آن به سمت خرید آنلاین یا حضوری برای تهیه این چنین فرشی بروید. محصولی که در کنار زیبایی با تضمین کیفیت و قیمت به صورت گارانتی کتبی به شما ارائه می‎شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

اگر قصد خرید فرش وینتیج ترنج دار طرح لوزی کلاریس را دارید و قصد استفاده از آن برای دکوراسیون کلاسیک را دارید بهتر است به سراغ رنگ هایی چون فرش لاکی برای خرید بروید که مناسب این چنین فضاهایی است.

اگر دکوراتیو شما سبکی مدرن را دارد می‎توانید رنگ فرش سرمه ای را در کنار رنگ های روشن برای این فضا انتخاب کنید و در کنار آن می‎توانید از رنگ فرش فیروزه ای این محصول برای هر دو سبک دکوراسیون بیان شده استفاده نمایید.