فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی

فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100616
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر علاقه مند به سبک طرح ها اصیل ایرانی برای خرید هستید، پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ محصولاتی چون فرش وینتیج است که در عین برخورداری از اصالت به نوعی سبکی مدرنیته را نیز در بر دارد؛ یعنی شما می‎توانید به راحتی از این قبیل محصولات برای هر دو سبک دکوراسیون استفاده نمایید.

فرشی سنتی با تلفیقی از مدرنیته که می‎تواند به عنوان فرش مدرن در دکوراسیون استفاده شود، در عین این که اصالت هنر ایرانی را در بر دارد. فرشی با رنگ های جذاب و بی نظیر که زیبایی وصف ناپذیری را در کنار طرح و شکل بافت برای این محصولات به همراه دارد.

این همه زیبایی توصیف شده تنها زمانی در یک فرش قرار می‎گیرد که شکل تولیدی آن در اصل فرش کلاریس باشد. فرشی که طرح و رنگ بر روی آن به صورت چاپی است و همین موضوع یعنی عدم محدودیت طرح و رنگ بوده که زیبایی این چنین محصولاتی را دو چندان نموده است.

در معرفی یکی از این چنین نقوشی با ویژگی های ظاهری بیان شده که توانسته محبوب میان خریداران نیز باشد را می‎توان فرش کلاریس وینتیج رنگ کرم طرح سنتی معرفی نمود که در تصویر بالا شاهده زیبایی این نقش و رنگ هستید.

این یکی از نمونه های تولید شده فرش کاشان در مجموعه ساویز بافت است که شما قادر به خرید آن هستید؛ اما اگر به دنبال مقایسه و مشاهده دیگر محصولات این مجموعه برای خرید هستید می‎توانید از وب سایت اینترنتی آن دیدن نمایید که تنوعی از طرح و رنگ این محصولات را در بر دارد.

البته باید در باب خرید بدین موضوع نیز توجه نمایید که در کنار بحث زیبایی دیگر موضوع قابل توجه کیفیت این محصولات است که به سبب ویژگی های نظیر تراکم فرش 700 شانه که برابر با 3300 است این موضوع تعیین می‎شود.

تراکمی که در اصل استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد و شاید همین موضوع دلیلی است که به نسبت نمونه های بافتی در نوع فرش های چاپی تراکم طولی بیشتر در نظر گرفته می‎شود تا کیفیت این محصولات در روند قرار گیری در فرایند چاپ حفظ شود.

دیگر موضوع اثرگذار بر کیفیت این محصولات را می‎توان نوع الیاف مصرفی آن بیان نمود. الیاف پلی استر که با برخورداری از دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی و نرمی و لطافت توانسته کیفیت بی نظیری را برای این محصولات پدید آورد.

البته که باید بدانید در زمینه خرید از فروشگاه ساویز شما می‎توانید با خیالی آسوده اقدام به تهیه این چنین محصولاتی نمایید چون به ازای هر محصول شما ضمانت کتبی به منظور تضمین کیفیت به شما ارائه می‎شود که خود نشان از کیفیت بالای محصولات این مجموعه است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید ذهن شما در زمینه خرید بدین سمت پیش رود که روش تولید این چنین فرش های کلاریس چاپی به چه شکلی است که در پاسخ بدان می‎توان این گونه گفت که در ابتدا با تراکم مشخص و نوع الیاف بیان شده در ابعاد مورد نیاز فرش خام تولید می‎شود.

سپس بعد از تولید فرش خام یا همان سفید رنگ به منظور چاپ طرح و رنگ یا به صورت سفارشی یا از پیش تعیین شده این بافته به سمت دستگاه چاپ حرارتی می‎رود تا نقش و رنگ بر روی فرش پیاده شوند.