فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس

فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100617
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویری را که در بالا مشاهده می‎کنید عکس فرش کهنه نما طرح لچک ترنج دار کلاریس ارائه شده در بازار است که توانسته با این سبک طراحی خود که هم به صورت کهنه نماست و هم سبک سنتی بافت با تلفیقی از مدرنیته را در بر دارد و با روش تولیدی کلاریس تولید می‎شود، نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید.

فرشی که با در کنار هم قرار دادن ویژگی ظاهری هر محصولی توانسته یک بافته خاص را در اختیار شما قرار دهد. محصولی که تنوعی از رنگ و طرح را در بر داشته و در بازار فرش شاهد آن هستید که نمونه ای از آن همین محصول معرفی شده است.

این نمونه از محصول با ویژگی های بیان شده را می‎توانید به عنوان فرش وینتیج برای منازل خود خریداری نمایید. فرشی که هنر اصیل ایرانی را در معرض دید گذاشته و جذابیت بی نظیر آن توانسته محبوب میان هموطنان شود.

در اصل شاید طرح و نقش و سبک کهنه نمای این بافت شما را به سمت و سوی نقشه های کلاسیک و سنتی ببرد؛ اما جذابیت رنگ و نقش این بافته با شیوه تولیدی چاپی که فرش کلاریس را روانه بازار می‎نماید این امکان را فراهم آورده تا بتوانید به دلیل وجود 22 رنگ در این طرح و نقش از این بافته در دکوراتیو مدرن استفاده نمایید.

با توجه به این گفته شما می‎توانید به منظور انتخاب فرش فانتزی در دکوراسیون این چنین نقشی را انتخاب کنید و فضایی با تضاد شیرین و جذاب را برای منازل خود رقم بزنید. پارادوکسی که زیبایی آن در منازل شما به قطع چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‎کند.

شما می‎توانید این چنین بافته ای را به عنوان فرش پذیرایی یا فرش اتاق خواب استفاده نمایید؛ چرا که این محصول به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافته شده است. فرشی که در عین استحکام بین ریشه های فرش دارای ارتفاع خاب مناسبی در حدود 8 تا 10 میلیمتر است و همین سبب شده تا کیفیت مناسب برای پاخور شدن را داشته باشد.

این چنین فرش ماشینی که تنوعی از آن را در فروشگاه فرش ساویز بافت می‎بینید را با نوع الیاف پلی استر تولید می‎کنند. الیافی با رنگ پذیری بالا مناسب برای تولیدات کلاریس که دوام و مقاومت خوبی را داشته و فاقد پرزدهی است و بر اساس همین ویژگی ها کیفیت بالایی را در بر دارد.

به منظور خرید این محصول معرفی شده یا دیگر طرح و رنگبندی های آن می‎توانید از مجموعه ساویز به شکل مستقیم و بدون واسطه به دو روش حضوری و یا آنلاین دست به خرید این محصولات با قیمت مناسب بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که در بالا بیان شده است روش تولیدی این محصول از نوع روش چاپ کلاریس است، روشی که در ابتدا بافته به صورت فرش خام تولید شده و سپس به منظور تزریق طرح و رنگ بر روی آن به سمت دستگاه های چاپی فرستاده می‎شود.

همین روش چاپ تولیدی این محصولات بوده که توانسته بدون محدودیت، طرح و رنگ های زیادی را روانه بازار نماید که شما در بالا شاهد نمونه ای از آن با رنگ زمینه بادامی هستید. رنگی که در کنار طیف رنگی کرم زیبایی فراوانی را برای دکوراسیون شما به دنبال دارد.