فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی

فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100622
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

به دلیل تغییرات گسترده در زمینه طراحی فرش و تغییر سلیقه افراد به سمت سبک و سیاق کارهای مدرن به عنوان مبنایی که تحولات عظیمی در صنعت فرش را ایجاد نموده محصولاتی نظیر فرش وینتیج به بازار ارائه شده است که شاهد تنوعی از مدل های آن هستید.

فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه طلایی نمونه ای از این محصولات است که در بازار فرش شاهد آن هستید. طرحی سنتی که در عین کلاسیک بودن قابلیت استفاده برای سبک دکوراتیو های مدرن را نیز به همراه دارد.

این نمونه از محصول که در دسته بندی محصولات مدرن یا همان فرش فانتزی قرار دارد با برخورداری از ظاهری بسان قالی کهنه و قدیمی با ترکیب رنگی آبی و طلایی در دکوراسیون های لوکس امروزی خوش می‎درخشد. شاید نمونه های واقعی فرش کهنه نما که در اصل به نوعی عتیقه محسوب می‎شوند بر اساس پاخور شدن زیاد بدین شکل درآمده اند؛ اما قیمت بالای آن توان خرید را از هموطنان سلب نموده است.

با توجه به این توصیف و قیمت مناسبی که نمونه های ماشینی این محصولات به همراه دارد، است که اغلب این چنین بافته هایی که به شیوه تولیدی چاپی روانه بازار شده اند و به نام فرش کلاریس معرفی می‎شوند امروزه جزو پرفروش ها قرار دارد.

در اصل در ابتدا برای تولید این چنین فرش هایی با روش چاپی فرش خام تولید می‎شود. فرشی که با الیاف پلی استر شامل خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت باالا، عدم پرزدهی، رنگ پذیری بالا به همراه ثبات رنگی کیفیت مطلوبی را برای این فرش به دنبال دارد.

البته که باید به تعداد شانه و تراکم این بافته نیز توجه شود که اغلب به منظور قیمت مناسب و برخورداری از فرشی که مناسب برای مکان هایی است که تردد در آن بالاست از تعداد گره های فرش به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 استفاده می‎نمایند.

فروشگاه فرش ساویز بافت کاشان به منظور دسترسی هموطنان به این چنین محصولاتی که در اصل از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند، شکل مستقیم فروش فرش را در نظر گرفته است تا هموطنان بتوانند به راحتی دست به خرید این چنین محصولاتی بزنند.

شکل فروش مستقیم فرش در اصل روش خرید حضوری و آنلاین است که بدون حضور واسطه با تعامل مستقیم بین خریدار و فروشنده انجام می‎شود که مرسوم ترین آن به دلیل صرف کمترین زمان و هزینه برای خرید را می‎توان شیوه آنلاین بیان نمود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید باور نکنید؛ اما انتخاب فرش کهنه نما یا همان وینیتج که در این سال ها بسیار رواج یافته و نه تنها در داخل بلکه توسط کشورهای خارجی نیز تقاضای خرید آن وجود دارد دارای یک سری از مزیت هایی است که در زیر بدان اشاره نموده ایم:

  • داشتن دکوراسیون جذاب و بی نظیر با انتخاب این چنین فرشی که در عین مدرن بودن اصالت و فرهنگ را در بر دارد.
  • برخورداری از قیمت مناسب نسبت به نوع دستباف و حتی دیگر فرش های ماشینی که به صورت بافتی تولید می‎شوند.
  • دوام و طول عمر بالا به سبب برخورداری از کیفیت درجه یک و استاندارد این سری از محصولات
  • قابلیت تولید این محصولات در تمامی ابعاد حتی ابعاد سفارشی به همراه طرح و رنگ دلخواه
  • امکان استفاده از این فرش برای هر دو سبک دکوراسیون شامل دکوراتیو کلاسیک و مدرن