فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک

فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100626
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

با انتخاب فرش کلاریس کهنه نما بادامی با طرح کلاسیک که در بالا تصویر آن را می‎بینید می‎توانید به نوعی اصالت و فرهنگ ایرانی را در دکوراسیون منازل خود نمایان سازید. محصولی که در اصل با وجود نقش مایه سنتی خود به دلیل سبک کهنه نمایی که دارد در دسته بندی فرش فانتزی جای گرفته است.

در گذشته بر اثر پاخور شدن یا دواشور کردن نوع قالی کهنه نما تولید شده است و امروزه این موضوع یعنی تولید فرش وینتیج بر اثر اعمال فیلترهایی نظیر آبرنگی، کویر، ابرو باد و... است که بدین شکل تولید می‎شوند.

این نمونه از محصولات در بازار هم به شکل نوع قالی بافتی و هم به صورت فرش کلاریس وجود دارد که نوع کلاریس به سبب شیوه چاپی طرح و رنگ بدون محدودیت، متنوع ترین محصولات را به بازار روانه کرده است که محصول بالا یکی از هزاران طرح این قالی هاست.

زمینه بادامی این طرح فرش ماشینی جدید که در فروشگاه ساویز بافت ارائه شده است به نوعی با این نقش و نگار شما را به یاد گلیم فرش ها نیز می‎اندازد و شاید همین سبک از کار سبب شده تا نه تنها برای فرش پذیرایی بلکه برای اتاق خواب نیز این مدل از فرش را استفاده نمود.

به سبب شیوه تولید این فرش چاپی که در ابتدا فرش خام تولید شده و سپس به منظور تزریق طرح و رنگ به آن به سمت دستگاه های چاپی فرستاده می‎شود، شما می‎توانید طرح و رنگ های اختصاصی از این فرش را نیز داشته باشید.

شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که چرا می‎گوییم که می‎توان از این بافته ها برای مکان های نظیر پذیرایی و اتاق خواب استفاده نمود که دلیل آن ضخامت مناسب این فرش 700 شانه با تراکم 3300 است که در حدود 8 میلیمتر است.

ضخامتی که سبب شده تا پاخور مناسبی برای این محصولات به جهت تردد بالا در این مکان ها وجود داشته باشد. البته که نوع نخ پلی استر به کار رفته در این فرش نیز در کنار خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی دارای نرمی و لطافت است که همین نیز در کنار کیفیت مطلوب پاخور مناسبی را برای این فرش به دنبال دارد.

تمامی خصوصیات ذکر شده به لحاظ شناخت این محصول از روش تولید گرفته تا تراکم، ابعاد و نوع الیاف فرش از مواردی هستند که در کنار کیفیت مطلوب قیمت مناسب را نیز برای این بافته به همراه دارند و شاید همین علتی است که در کنار طراحی جدید سبب پرفروش شدن این قالی شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در باب راهنمای خرید فرش وینیتج کلاریس در طرح و رنگبندی های متنوع شما می‎توانید از فروشگاه فرش ساویز به شکل مستقیم که به دو شیوه حضوری و خرید اینترنتی فراهم است، اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمایید.

فرشی که نه تنها زیبایی دکوراسیون شما را به دنبال دارد بلکه به منظور ضمانت کیفیت و قیمت به همراه گارانتی به شما تحویل داده می‎شود تا در اصل با اعتماد و اطمینان کامل دست به خرید از این فروشگاه به ویژه نوع آنلاین آن که صرف کمترین زمان و هزینه را به دنبال دارد، بزنید.