فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم

فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100630
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که می‎دانید امروزه با توجه به تغییراتی که با توجه به مد در جامعه رخ داده است، سلیقه افراد نیز متناسب با آن تغییر یافته است و همین سبب شده تا اغلب افراد به سمت انتخاب محصولاتی چون فرش وینتیج بروند.

فرشی که در اصل در دسته بندی فرش فانتزی و مدرن جای داده می‎شود و شامل هزاران طرح و رنگ متنوع است که تصویر بالا یکی از این محصولات تحت نام فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم است.

شاید نگاه به این نقش فرش این سؤال را در ذهن شما ایجاد نماید که چگونه می‎شود در این دسته بندی فرش های مدرن و فانتزی کهنه نما نقش و طرح سنتی وجود داشته باشد که در اصل مربوط به شیوه تولیدی این بافته هاست که از نوع چاپی است.

در اصل در روش چاپ ابتدا بافته ای سفید رنگ تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های مربوطه فرستاده می‏‌شود که همین شکل و شیوه چاپ از نوع کلاریس که به دل ریشه های فرش طرح و رنگ را تزریق می‎کند بوده که سبب شده تا این محصولات با نام فرش کلاریس شناخته شوند.

در اصل بافته ای سفید رنگ که همان فرش خام است از پیش با تراکم، الیاف و حتی ابعاد مشخص تولید شده و سپس مطابق با نیاز شما در سایز مناسب به سمت دستگاه چاپی فرستاده می‎شود. البته که امکان بافت با دیگر ابعاد مورد نظر شما یا حتی طرح و رنگبندی سفارشی نیز برای این محصولات وجود دارد.

این چنین شیوه تولیدی که در اصل تلفیق سنت و مدرنیته است را می‏‌توان عامل تولید فرش جدید کاشان معرفی نمود که در معتبرترین مراکز فروش چون فروشگاه ساویز بافت ارائه می‎شود و در اصل توانسته جزو پرفروش های بازار باشد.

پرفروش از نظر طراحی، تراکم که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 است و قیمت مناسب که امکان خرید آن برای هر قشری از جامعه امکان‌پذیر است. البته که کیفیت بی نظیر این محصولات نیز بی تاثیر در این زمینه نیست.

نه تنها روش چاپ کلاریس که به صورت عمقی است و ثبات رنگی فرش را به دنبال دارد، بلکه تراکم 3300 گره ای که استحکام بین ریشه های فرش خام را در بر دارد در کنار نخ پلی استر که با دوام و مقاوم است، بوده که توانسته کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این فرش رقم بزند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

محصول معرفی شده در بالا تحت نام فرش کلاریس کهنه نما طرح سنتی 700 شانه کرم را می‎توانید در هر دو سبک دکوراسیون استفاده نمایید، با این که نقش فرش مناسب دکوراسیون کلاسیک است؛ اما رنگ روشن این فرش سبب شده تا این امکان فراهم آید تا در دکوراتیو مدرن نیز به شرط خلوت و ساده بودن فضا از این نقش شلوغ فرش استفاده نمایید.

نقشی که جذابیت بی نظیری را برای دکوراسیون شما به دنبال دارد و در کنار رنگ های چون طلایی و قهوه ای دکوارتیو لوکس و مجللی را برای شما ایحاد می‎نماید. نه تنها این طرح بلکه شما با مراجعه به وب سایت اینترنتی ساویز بافت می‏‌توانید دیگر طرح و رنگ های این چنین بافته هایی را مشاهده نمایید و به بهترین انتخاب خود دست بزنید.