فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری

فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری فرش کهنه نما کاشان طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100643
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در پی مدرنیته شدن سبک دکوراسیون‌ها طراحان داخلی با کمک از طرح‌های سنتی فرش به نوعی هم به ایجاد پاردوکسی جذاب پرداختند که از نمایی فوق‌العاده در چنین فضاهایی برخوردار بوده و هم در حفظ اصالت هنر ایرانی کوشیده‌اند. فرش کهنه نما طرح لچک ترنج کلاریس زمینه خاکستری به عنوان سری محصولاتی شناخته می‌شود که نام فرش وینتیج را در رابطه با آن به کار می‌برند.

در گذشته بافندگان و فروشندگان جهت افزایش بها و قیمت دستبافته‌ها، آن‌ها را به صورت کهنه و قدیمی در می‌آوردند که از ظاهری بسیار زیبا و جذاب برخوردار گشته و مورد استقبال خریداران واقع شده است. بدین منظور فرش را در مسیر پرتردد عبور و مرور کوچه خیابان پهن نموده که هم در اثر رفت و آمد و هم در اثر تابش نور خورشید روی آن، رنگ و لعاب اولیه خود را از دست داده و به محصولی ارزشمند و قدیمی تبدیل می‌شد.

از آن جایی که روش‌های قدیمی برای کهنه نما کردن فرش بسیار زمان‌بر بود، امروزه تولیدکنندگان جهت مرتفع سازی علاقمندان به چنین محصولاتی با استفاده از روش تولید فرش کلاریس که روشی چاپی برای ارائه محصولات جدید با تنوع و سرعت بسیار است، توانسته‌اند به پیاده‌سازی چنین طرح و نقشه‌هایی در قالب بافته‌های ماشینی بپردازند.

بدین منظور تولیدکنندگان طرح و نقشه را از قبل به سیستم‌های کامپیوتری داده و با استفاده از نرم‌افزارهایی همچون فتوشاپ، فیلترهای کهنه کردن مانند ابر و بادی، آبرنگی و سایه ‌دهی را روی نقشه انداخته و سپس برای چاپ روی فرش خام آماده می‌سازند. در این روش کیفیت به همان اندازه و زیبایی ظاهری نیز به همان میزان و حتی بسیار جذاب‌تر است.

جهت ایجاد فضایی هماهنگ در دکوراسیون مدرن خانه خود اگر به دنبال فرش فانتزی و یا مدرن هستید و علاقه‌تان به سبک هنر اصیل ایرانی شما را میان دو راهی قرار داده، چه بسا کسانی که از این نوع بافته‌های ماشینی سنتی برای فضاهای مدرن امروزی استفاده نموده و حتی به عنوان سبکی تلفیقی در میان سبک‌های مختلف طراحی داخلی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

به کارگیری از تراکم گره فرش 700 شانه جهت ارائه چنین محصولاتی از سوی تولیدکنندگان و کارشناسان بسیار مناسب دیده شده که بدین منظور کیفیتی بالاتر از نوع تولید معمول آن را بدان اختصاص داده‌اند؛ بدین معنا که با در نظر گرفتن تراکم طولی 3300 برای آن مقاومت بالایی را در برابر پاخور شدن و کاربردهای زیاد رقم زده‌اند که موجب کیفیت بالای این محصول و استقبال ویژه خریداران از آن گشته است.

در این راستا ساویز بافت به عنوان مجموعه‌ای معتبر در زمینه تولید و عرضه توانسته با دایر ساختن فروشگاه فرش ماشینی به صورت حضوری و غیرحضوری، نیاز بخش عظیمی از بازار را در این زمینه با بهترین کیفیت و قیمت در تنوع بالایی از طرح، سبک و رنگ برطرف ساخته و در میان رقبا از جایگاه بسیار خوبی نزد مشتریان برخوردار گردد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

عدم نیاز این حجم از تراکم گره در برابر تراکم‌های بسیار زیاد به صرف هزینه‌های مصرفی بالا در کنار برخورداری از روش تولید سریع و ارزان و کیفیت عالی تصویری و بافت همه و همه سبب شده تا این محصولات جدید بسیار مورد استقبال واقع گردد و بتوان از آن همپای محصولات خارجی موجود در بازار حتی با قیمتی بسیار مناسب‌تر بهره‌مند گشت.