فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای

فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100646
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در معرفی یکی از طرح های اصیلی که به نوعی از همان اول به شکل بافته های افشان یعنی طرحی بدون لچک و ترنج روانه بازار شده است و توانسته با شکل طراحی کهنه نما در عین داشتن اصالت نظر شما را مجذوب خرید این بافته نماید را می‌‏توان فرش وینتیج کلاریس طرح سنتی زمینه سرمه ای معرفی نمود.

محصولی در قالب فرش وینتیج که شما را به یاد نمونه قالی های دستباف عتیقه می‌اندازد، بافته هایی که بر اثر تردد بالا بر روی آن بدین شکل در آمده اند. در حالی که محصولات امروزی همان فرش نو هستند که به صورت کهنه شده با اعمال فیلتر های بر روی طرح فرش بدین شکل درآمده اند.

امروزه این چنین محصولاتی که در دسته بندی فرش مدرن قرار دارد را می‎توانید نه تنها برای دکوراسیون مدرنیته بلکه برای دکوراتیو کلاسیک نیز استفاده نمایید. هر چند که طرح و نقش بافته از مدل های سنتی یا مدرن باشد.

به طور مثال همین طرح فرش معرفی شده بالا با نقش سنتی و اصیل که به نوعی شما را به یاد نقش کاشی های قدیمی و باارزش می‎اندازد یکی از این چنین طرح هایی است که با وجود اصیل بودن و استفاده برای دکوراتیو کلاسیک و سنتی با کمی هوشمندی و ذکاوت در کنار دکوراتیو مدرن مینیمال و ساده امروزی نیز قابلیت استفاده را دارد.

نقشی که شیوه تولیدی آن از نوع چاپی است و این موضوع محدودیت انتخاب طرح و رنگ برای تولید این محصولات را حذف نموده و شما را به سمت خرید این چنین بافته ای با نام فرش کلاریس می‎کشاند. فرشی که شیوه چاپ طرح و رنگ بر روی آن عمقی است؛ یعنی به دل ریشه های فرش نقش و رنگ تزریق می‎شود.

شما شاهد تراکم های مختلفی در زمینه تولید نوع کلاریس این بافته ها هستید؛ اما یکی از رایج ترین های آن برای خرید که جزو پرفروش های بازار نیز محسوب می‎شود را می‌‏توان فرش 700 شانه معرفی نمود.

فرشی که با تراکم 3300 خود و این تعداد شانه این امکان را به همراه دارد که برای مکان های پرتردد بدون دغدغه از دفورمگی فرش این بافته را انتخاب نمایید. فرشی که نه تنها به عنوان فرش پذیرایی بلکه برای اتاق خواب نیز قابل خریداری است.

به منظور خرید قالی با این چنین خصوصیات ذکر شده ای که هم شامل زیبایی است و هم کیفیت شما می‎توانید مجموعه ساویز بافت را انتخاب نمایید. مجموعه ای تولید کننده که بهترین محصولات را با قیمت و کیفیت به همراه تضمین با تنوعی از طرح و رنگ در اختیار شما قرار می‎دهد.

شما می‎توانید از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین اقدام به خرید نمایید. خریدی بدون واسطه که منجر به دسترسی شما به قیمت تولیدی این محصولات شده و همین عاملی برای جذب رضایت و اعتماد شماست.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا در زمینه خرید این چنین محصولی به دنبال این موضوع هستید که بدانید شکل تولید فرش کلاریس وینتیج چگونه است که در باب آن می‎توان مراحل تولید این چنین فرشی را به شرح زیر بیان نمود تا بتوانید با شناختی کامل دست به خرید بزنید:

  • در ابتدا با تراکم ذکر شده و نوع نخ خاب پلی استر که از نخ های با دوام و رنگ پذیر است، فرش خام تولید می‎شود، البته فرشی با ابعاد مشخص و مورد نیاز خریداران.
  • سپس این فرش سفید رنگ تولیدی به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های چاپی فرستاده شده و فرش با نقش و رنگبندی از قبل تعیین شده، تولید می‎شود.

این چنین شیوه تولیدی نه تنها بدون محدودیت رنگ و طرح اقدام به تولید محصولاتی بی نظیر در بازار می‎نماید بلکه این امکان را به همراه دارد تا شما در زمینه نقش و رنگ نیز به طرح اختصاصی خود با دست یابید.