فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه مدل به آشپزخانه من خوش آمدید

فرش کلاریس آشپزخانه مدل به آشپزخانه من خوش آمدید
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه مدل به آشپزخانه من خوش آمدید فرش کلاریس آشپزخانه مدل به آشپزخانه من خوش آمدید

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101428
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که می‎دانید افراد به دنبال خرید فرش برای هر فضا متناسب با آن هستند و همین سبب شده تا در زمینه آشپزخانه نیز خریداران به سراغ فرش آشپزخانه بروند. فرشی با طرح و رنگ متناسب با این فضا که به قطع زیبایی دو چندانی را برای دکوراسیون شما به دنبال دارد.

طرح های متنوعی از این محصول را در بازار مشاهده می‎کنید و دلیل آن شیوه تولیدی این بافته هاست که بدون محدودیت طرح و رنگ این محصولات را روانه بازار نموده است و تحت عنوان فرش کلاریس برای آشپزخانه معرفی می‎گردد.

فرشی که با روش چاپ بدون محدودیت از نظر طرح و رنگ محصولاتی جذاب و زیبا را راونه بازار کرده است که فرش کلاریس آشپزخانه مدل به آشپزخانه من خوش آمدید یکی از آن هاست که در بالا شاهد آن هستید.

طرحی که به صورت یک قاب مانند و حاشیه باریک دورتادور این قاب مستطیلی فرش قرار گرفته و در درون آن اجزا و اقلام مرتبط به آشپزخانه جای داده شده است به طوری که انتخاب آن یک ایده فوق‌العاده جذاب برای آشپزخانه است.

شاید برای شما این سؤال مطرح شود با توجه به این نقش و طرح چگونه عنوان این فرش به اسم معرفی شده در بالا شناخته می‎شود که در پاسخ بدان می‎توان قرار گیری این جمله یعنی به آشپزخانه من خوش آمدید در میان این طرح را بیان نمود که مسبب این موضوع شده است.

البته که با این نام و جمله انگلیسی خوشامدگویی به اشپزخانه طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که در معرفی یکی دیگر از این محصولات می‎توان فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید را بیان نمود.

بسته به سلیقه و هارمونی رنگی که در بین این نقش فرش در طراحی های مختلف وجود دارد شما می‎توانید فرش مورد نظر خود متناسب با فضای آشپزخانه را انتخاب کنید و زیبایی دکوراسیون خود را دو چندان نمایید.

البته شاید در این زمینه این سؤال نیز ذهن شما را مشغول نماید که طرح و رنگ چاپی این محصول با وجود عدم محدودیت تعداد رنگ که در این محصول برابر با 22 رنگ است آیا از ثبات رنگی برخوردار است؛ یعنی با اطمینان می‎توان این فرش را شست بدون این که رنگ و طرح آن کم رنگ شود یا از بین رود که پاسخ بدان مثبت است.

در چرایی مثبت بودن این پاسخ می‎توان این گونه گفت که چون این روش چاپ از روش های عمقی است سبب می‎شود تا طرح و رنگ فرش از طریق دستگاه های حرارتی چاپ به دل ریشه های فرش که در ابتدا به صورت خام و سفید بافته شده است، نفوذ کند و این ثبات رنگی را برای این بافته ها به دنبال دارد.

به جهت خرید بهترین کیفیت در کنار قیمت مناسب و مشاهده تنوعی از طرح و رنگ برای خرید فرش آشپزخانه پیشنهاد ما به شما خرید فرش مستقیم از کارخانه کاشان هم چون فروشگاه فرش ساویز است که با روش حضوری و آنلاین امکان خرید را برای شما مهیا نموده است.

روشی که با کوتاه نمودن دست دلالان با وجود مناسب بودن این قیمت محصولات نسبت به دیگر فرش های ماشینی باز هم این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید در زمان خرید به قیمت تولیدی یا کارخانه این بافته ها دست یابید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در کنار موارد بالا در زمینه شناخت فرش برای آشپزخانه باید به دیگر نکات ارائه شده در این زمینه نیز توجه کنید که به نوعی خود از المان های تاثیرگذار در جهت خرید شما خواهد بود که در زیر بدان اشاره نموده ایم.

توجه به تراکم فرش که در این محصول به صورت فرش 700 شانه که با تراکم 3300 است خود نمایی می‎کند؛ چون که تراکم کم ضخامت بالا و پاخور مناسب از جهت نرمی و لطیف بودن را برای این فرش به دلیل پرتردد بودن فضای اشپزخانه به همراه دارد.

توجه به جنسیت این محصولات که در اصل عامل اصلی شناخت کیفیت است نیز از دیگر مواردی است که برای شناخت و خرید فرش باید از آن مطلع باشید که در این چنین بافته ای نوع نخ پلی استر با ویژگی های نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم جذب رطوبت و پرزدهی استفاده می‎شود.

نخی که به کارگیری آن در این بافته ها کیفیت درجه یک و استانداردی را به همراه دارد و شما با دریافت تضمین گارانتی در زمان خرید می‎توانید بدان دست یابید. ضمانتی که در فروشگاه ساویز به صورت کتبی ارائه می‎شود.